دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
کد خبر: 1176360
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
پرده خوانی

حوزه/ به همت مدیریت موسسه قرآنی سراج الله شهرستان ساوه پرده‌خوانی سفیر آیه ها با استفاده از آیات قرآنی در این مؤسسه قرآنی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خانم حسیبه مرادی، مدیر مؤسسه سراج الله شهرستان ساوه و از مبلغین مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها از برگزاری مراسم عزاداری و اجرای پرده خوانی سفیر آیه ها با استفاده از تبلیغ چندرسانه ای در این مؤسسه قرآنی خبر داد.

مرادی اظهار داشت: پرده خوانی سفیر آیه ها به طراحی دبیرخانه مردمی نهضت زندگی با آیه‌ها می باشد که از یک روشِ نوین برای معرفی حرکتِ قرآنی اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) استفاده کرده است تا بوسیله آن اُنسِ عمیقِ حضرت با قرآن را برای مردم تبیین نماید.

وی افزود: پرده خوانی سفیر آیه‌ها، یک روش چندرسانه‌ای و مبتکرانه برای تبیینِ ساده، جذّاب، مختصر و البته عمیقِ حرکت قرآنی امام‌حسین‌(علیه‌السلام) است که صرفا در مدّت زمان حدود ۲۵ دقیقه قابلیت اجرا دارد.

مدیر مؤسسه سراج الله شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: در این پرده خوانی، راوی به کمک محتوایِ تصویری آماده شده، برای مخاطبان پنج بزنگاه مهمّی که اَباعبدالله الحسین(ع) در قیام خود به قرآن استناد کردند را تبیین می‌کند و در نهایت با روضه‌ای مختصر پرده‌خوانی به پایان می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha